Werkplaatsafspraak maken vaste klant
Fijn dat jij weer een werkplaatsafspraak bij ons wil maken! Vul onderaan de pagina de werkbon in, dan nemen wij z.s.m. contact met je op.
Nog geen klant bij Cannenburg?
Op dit moment hebben wij helaas tijdelijk niet de mogelijkheid om nieuwe klanten aan te nemen in onze werkplaats. Dit heeft te maken met de service die wij aan onze bestaande klanten willen blijven leveren. Het hoge serviceniveau voor onze huidige klanten vinden wij bij Cannenburg namelijk erg belangrijk! Hopelijk kunnen wij jou weer in de toekomst van dienst zijn.
Werkplaatsafspraak maken: niet langer telefonisch
We zijn bezig processen te optimaliseren zodat wij zoveel mogelijk klanten kunnen helpen en daarmee jou de beste service blijven bieden. Eén van die processen is het digitaliseren van onze werkplaatsafspraken. Hiermee zorgen wij voor een optimale werkflow en registratie. Dit bespaart ons tijd en zorgt ervoor dat wat jij als klant doorgeeft aan ons duidelijk, snel en foutloos geregistreerd wordt.
Werkbon
Onze BOVAG-erkende werkplaats
Wat fijn dat je een afspraak wilt maken bij onze BOVAG-erkende werkplaats! Je kan bij onze werkplaats terecht voor alle vormen van onderhoud, montage van accessoires, reparatie en schadeherstel. Wil je melding maken van een schade? Dan verzoeken wij je vriendelijk het schadeformulier in te vullen op de pagina: schadeherstel en/of schade melden.
Onze BOVAG werkplaats is ingericht en gespecialiseerd in toercaravans en fabrieksbouwcampers. Wij voeren geen werkzaamheden uit aan: aanhangwagens, boottrailers, paardentrailers, foodtrucks, vouwwagens, stacaravans en zelfbouwcampers.
BOVAG-onderhoudsbeurt
Wat een BOVAG onderhoudsbeurt precies inhoud lees je op onze BOVAG onderhoudspagina.
Caravan of camper brengen
Breng je de caravan of camper voor onderhoud of schadeherstel, dan ben doordeweeks van harte welkom binnen de twee tijdsblokken: Van 9:00 tot 10:30 en van 15:30 tot 17:00.